Amióta a legvérszegényebb 125-ösök is világverő pályagépnek néznek ki, és korlátlan A-s jogsival ciki turbós Hayabusánál gyengébb gépre ülni, a csupasz motorok valahogy visszaszorultak. Nem is nézünk ki belőlük sokat, hiszen még annyi idom sincs rajtuk, hogy rá lehessen ragasztani a 46-os rajtszámot. Pedig ez az FZ8-as is bőven tud mindent, amit utcán ki lehet motorozni, sőt.
Tény, hogy egy vizesblokkal (elnézést) és egy öntött aluvázzal nehéz kívánatosan tálalni a technikát. Könnyebb volt ez a sűrűn bordázott hengertömbök, cirádás hengerfejek, csillogó, nyers öntvények idejében. Amikor a felfelé ágaskodó hengersorból nőies, férfiszemet megvezető ívben kanyarodott hátra a kipufogó, hogy egy óriási krómszivarban végződjön. Elég volt fölétenni egy szépen rajzolt tankot, esetleg egy érdekes oldaldeknit meg egy jó nagy töklámpát előre, kész is volt a naked, magától értetődő természetességgel, nyersen, ahogy szeretjük.
« Összes hír